Servis netočnih i neispravnih mjerila provodi se u dogovoru s Vama, ovisno da li je servis uopće isplativ ili ne. Pod servisom smatramo i podešavanje točnosti mjerila i ta usluga se dodatno naplaćuje. Ukoliko procjenimo da je isplativija nabavka novog mjerila isto ćemo Vam i predložiti. Prilikom predaje mjerila u naš laboratorij na predatnici možete izabrati da li želite da Vam neispravna mjerila odmah i popravimo ukoliko je potrebno ili ne.
Servis i podešavanja uglavnom izvodimo na preciznijim mjerilima kl. 0,6 i bolje, ali nije rijetkost da se u podešavanje upustimo čak i kad se radi o mjerilima klase 1,6 ili 2,5. Time Vam smanjujemo troškove za kupovinu novog mjerila.
Nakon servisa mjerilo se ponovno ispituje i ovisno o traženoj usluzi žigoše odgovarajućom naljepnicom te se za njega izdaje potrebna dokumentacija.
Neka mjerila zbog svoje istrošenosti, oštećenja ili nepropisnog rukovanja nije moguće servisirati. Tada na njega lijepimo naljepnicu “NEISPRAVAN”, te Vam preporučujemo nabavku novog mjerila.